nadia's food

 My favourite food forever !!!


                      kalo ada yang x tau nie..g ketuk kepala kat dinding sekarang !
                               yg nie..adik makanan yang kat atas tu..waaaaaaaaaaa !

yang nie memang aku x penah jemu nak makan..Takoyaki namanya..murah je pon ..korang spent below 5 inggit..da boleh da..p rasa dia memang korang x akan lupa la..addicted la katakan..dia ada banyak jenis, sotong, udang and ayam..korang tinggal nak sebut je g..senang je nak cari takoyaki nie.salo beli kat JUSCO AMPANG..p tempat lahir dia confirm la SUSHI KING..hehehe

waaa..yang niee..aku memang antu sangat2..sedap giler beb ! aku x kisah la korang cakap dia mentah ke banyak ulat ke..janji perut aku nie..terasa kesedapan yang sehingga menjilat jari..hahahha

yang nie pulak satu-satunya makanan yang aku kena merantau kalo nak makan..laksa penang..mak oii..sedap nya sampai aku kena asyik beli laksa nie ke kolej borhan and keris mas..tetapi demi mu laksa..aku sanggup !!!

                                                             semestinya tomyam..hehehe

yang nie pulak..Ayam Penyet..sebelum nie x tau pon..p selepas kawan kenalkan..trus jd ketagih "penyet "..hahahaha

spagheti..memang makanan diet yang aku suka..aku x kisah la orang nak cakap aku nie minah saleh ke, gedik nak jd cm org putih ke..janji aku puas sebb dapat makan mknan peberetku..heehhe..spagheti nie sdap n yang paling aku suka Bolognese and carbonara..!!!
                                                          nie air peberet ku..hehehe..


2 comments:

  1. cAkAP jEw Lah kO sUke mKn sUme bEndE!!! hAhA.. tAPi sUshi tUh mEMng tErliuR weeyhh..

    ReplyDelete
  2. weii..kalo ko rasa takoyaki tuu..mesti x angkat dri kerusi terus,,hahaha

    ReplyDelete